fredag 13 maj 2011

Utan tv ..... HJÄLP

Det blev inget karstorp idag! Det blev lunch med henke på McDonalds och sen ett besök hos jonas på maxi! När vi kom hem så gick filip till en kompis och lekte en stund och sen fick han följa med mig ner till stan när pappa kommit hem för att hämta hem min cykel som stod kvar där sen 2 veckor.... Vi var oxå på bibblan och lämnade och lånade böcker samt inhandlade lite vin på systemet... både rött och vitt innan vi cyklade hem... väl hemma kom kompisen och frågade om han fick komma in en stund och det fick han... En jättegullig kille som är ett år äldre än filip och har nyligen flyttat in med sin mamma i trappen brevid! Gustav däckade halv sju och när kompisen gick hem bäddade jag ner en trött filip i sängen efter tandborstning, med välling och alvin och gänget på tv:n. Det slutade så här....
Själv skulle jag sätta på tv:n men det gick inte det... var bara blått... och jag vet inte vart felet är.... och jag kan ju liksom inte väcka henke som vilar bara för det.... får nog bli lite play-tv eller nått...
Imorgon kommer min syster hit med sina grabbar! Dom ska sova över här tills på lördag... Jätteskoj Filip har frågat om det är lördag idag i typ 3 dagar... Så imorgon blir det härligt systerhäng och eurovisionfinal för hela slanten!
Kramisar

Inga kommentarer: