lördag 28 maj 2011

Pappa är hemma!!!!

Igår kom henke hem från grekland! Det var en väldigt glad filip som satt här med mig när pappa kom! Han sa flera gånger - mamma gå härifrån jag pratar med pappa! Och fina presenter fick vi oxå! Grabbarna fick varsin cross ochgodis och filip fick en handuk! Jag fick ett jättefint silverhalsband.. (ska visa bilder senare) Dom har haft det jättebra och han var väldigt nöjd med resan, och vi var väldigt nöjda med att få hem honom! Filip somnade hos oss inatt, det hade jag lovat att han skulle få göra! Gustav sov ju när henke kom hem, men när han vaknade kl 6 i morse fick henke gå in till honom... jag hörde genom larmet att det blev alldeles tyst... Han hade blivit blyg och lagt sig ner men sen hade han blivit väldigt kramig! Filip och jag sov en timme till innan vi gick upp! Idag ska jag jobba mellan 12-17 som Karin Kluddra och ansiktsmåla barn på Maxi! Det ska bli så skönt att få komma hemifrån lite... imorgon ska vi nog åka upp till karstorp och röja lite! Hoppas det blir lite uppehåll i alla fall!
Kramisar

Inga kommentarer: