lördag 12 februari 2011

ÄNTLIGEN!!!!!

Har jag fått parkera rumpan i viloläge! Det har varit en helt galen dag på Maxi idag! Tanken var att jag skulle jobba till 14 men på grund av allt kaos fick jag jobba till 16. Anledningen? Maxi sålde grillad kyckling för 25:- st. Folk var som tokiga.. vi hann inte ut med vagnarna till värmeskåpet i butiken inna dom kastade sig över det och allt var slut... vi var tre st som stod i grillrummet och paketerade och satte in nytt... Tolalt grillade vi nog lite över 600 kycklingar idag! Herregud vad det osade kyckling om mig när jag kom hem... Filip frågade om jag hade grillat korv? Så ni kan ju tänka er! Hahaha men det var skoj! en av killarna som jobbar där och som jag jobbade med idag ska snart sluta! Han ska ta sitt pick och pack och flytta till Australien ett år... så himmlans coolt. Hoppas du får det bra i Aussie!
När arbetsdagen var slut handlade jag med mig lite mat och lördagsgodis och begav mig hemåt.. det var två väldigt glada små killar som mötte mamma i dörren!Gustav är dock fortfarande sjuk och hade 38,5 i feber när jag kom hem! Jag hade oxå med mig en väldigt speciell present till min stora kille! Jordgubbar! Det är det bästa filip vet och dom hade en så söt förpackning nu inför alla hjärtans dag på måndag så jag kunde inte låta bli!
 Nu sitter jag här i soffan och inväntar deltävling 2 i melodifestivalen... mmmm älskar melodifestivalen och att brolle är med så man har nått fint att vila ögonen på gör det ju inte sämre! Pojkarna sover och henke ligger och vilar då han ska jobba inatt!
I den här söta lådan låg jordgubbarna!
Ha en trevlig kväll alla! Det ska jag ha!
Kramisar

1 kommentar:

Unknown sa...

det var värst vad mysket kyckling alla skulle ha!!fasst jag skulle oxå ta några ;)

Hoppas att ni har det bra <3!!
M.V.H Paula!!