tisdag 22 februari 2011

Hipp hipp hurra!!!!

Min syster fyller år idag! Tanken var att vi skulle åkt till M-stad idag och firat, men hon ville hellre komma hit och hälsa på... och det fick dom så gärna så! Jag fixade en tårta och ballonger och annat som hör till när man fyller år och kusinerna lekte som tokar.... 18:15 kunde jag inte hålla gustav vaken längre och 18:40 däckade filip.... så nu är det tyst här hemma! Självklart glömde jag ta en enda bild, men vi har haft en superbra dag!
Imorgon funderar jag på att göra maxihuset och kika in på hm och se om det finns nått skoj att ha på sig på Lördag! Då ska vi ut och svänga våra lurviga både jag och gubben! En numera gemensam arbetskamrat ska firas av med buller och bång då han ska dra till australien ett år! Och om jag får en chans att gå ut på galej tackar jag sällan nej!
Kramisar

Inga kommentarer: