onsdag 2 februari 2011

Efterlyst!

Ikvällens efterlyst tar dom upp fallet med Anni Dewani... denna vackra prinsessa som så tragiskt förlorade sitt liv på ett så brutalt sätt! Jag känner hennes familj och har i många år jobbat med hennes mamma. Mina tankar går ofta till familjen och vad dom måste gå igenom... inte bara sorgen att bearbeta, utan all uppmärksamhet från media och annat... misstankarna mot hennes make. Någon som dom välkommnat in i sin familj.. Jag hoppas att ni nångång kan få ro och frid i era sinnen. Anni kommer alltid att finnas med er och hon är den vackraste ängeln i himmelen!

Dagens middag från storken var köttfärsoppa med vitlöksbröd och den smakade mumma.. filip slevade i sig en hel tallrik till kvällsmat och helt ärligt börjar jag undra om min mat var så äcklig eller om han liksom vi andra fått en helt ny ätarglädje och inspiration av allt den nya och fräsha... Tack fru stork för nytänkande och matglädje! :o)
Tog mig tid att med filips hjälp baka bullar på en halvliter i em oxå... var så länge sen jag gjorde och nybakta bullar är aldrig fel...
Kramisar

Inga kommentarer: