lördag 5 februari 2011

Lördag och kalas!!!

Idag ska vi åka upp till farmor och farfar och ha lite kalas... dels så firar dom bröllopsdag snart och så kommer henkes syster med familj dit.. Henriks föräldrar hittar alltid en anledning till att ha lite kalas... det tycker jag är en fin inställning till livet... att ta vara på dom små sakerna man tycker om och unna sig det lilla extra... jag hoppas jag kan följa deras exempel!
Henrik kom nyss hem från sin kompis boban dit han tog båda barnen i fm så jag fick städat undan här hemma... det är lyx att få städa i lugn och ro, med hög musik som man väljer själv och ingen som drar ut damsugarsladden när man dammsuger.. så nu är här fint och rent.. Filip står med pappa inne i badrummet och rakar sig och fixar håret och gustav tar en powernapp... Sen ska vi iväg en sväng förbi maxi och köpa med oss lördagsgodis till barnen innan det blir kalas...
Imorgon ska vi åka med kusinerna till arena och bada... så jag vet vad som gäller imorgon... trappa upp och kana ner...trappa upp och kana ner... trappa upp och... ja ni fattar....
Hoppas alla får en lika fin lördag som vi kommer att få
kramisar

Inga kommentarer: