torsdag 3 februari 2011

Barnens hus

Efter lunch som idag bestod av parmainlindad torsk, med örtbakad potatis sparris och lime.. med vitlöksyoghurt (mjums) Så for jag  med barnen och Jenny och Viktor till Barnens hus i tidaholm! Det är verkligen ett ställe att rekomendera till alla som har barn i åldern 1-12... Barnen for runt som vildar och var helt slut i bilen på vägen hem!..Dom har en stor leksal full med utklädningskläder.. och dom gör det mesta själva. Det roligaste är att det finns i alla storlekar från små barn och till vuxna.. så man kan klä ut sig tillsammans med barnen...
Vad som händer imorgon vet jag inte... känner mig fortfarande som att det är nått som håller på att bryta ut! Hoppas det bara är en förkylning. är helt mörbultad i huvudet... så ikväll blir det tidigt i säng!
Här nedan kommer bilder från dagen på barnens hus! Och JAA JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV!




Kramisar

Inga kommentarer: