tisdag 15 februari 2011

Härliga Tisdag

Idag har gustav varit på dagis.. han blev jätteglad när vi kom dit och hade ätit som en häst! Det är det bästa tecknet på att han är frisk igen! Filip fick följa med mig, farmor och kusinerna från allingsås till stellas lek och busland! Åh vad skoj dom hade.. Fast farmor tyckte nog att kanorna så lite läskiga ut! Vi hade en underbar stun med barnen trots att dom inte fick i sig så mycket mat... dom hade inte tid att äta!Tack farmor för en superdag och tack för att du finns! Filip stendäckade här hemma efter att vi hade hämtat gustav! När jag väckte honom efter en stund fick jag en ide! Vi packade ner dagens middag från storken och promenerade till zdravka. Jag visste att hon inte var hemma men att dejan den älste sonen på 12 var det.. så vi lagade middag och överraskade henne när hon kom hem!.Efter det blev vi bjudna på hembakade semlor som hon hade gjort igår dom var supergoda! Nu sitter filip här i soffan med mig och tittar på fiffi och väntar på att vi ska skypa med pappa som är i stockholm på kurs...


farmor håller koll!
Kramisar

1 kommentar:

Ninis sa...

Heja Farmor håller med henne! Vissa kanor är helt galna.

Körde ju Lek&Buslandet med kusinerna i somras. Jag och Ö var glada att vi alla överlevde.
Perfekta ställen för busungar är det ju dock!