torsdag 27 januari 2011

Älskade MARINA

Idag har jag tänkt väldigt mycket på Marina... min underbara vän som flyttade med sin sambo och dotter till Gibralta r(han kommer därifrån) och lämnade ett stort tomrum efter sig! Anledningen till detta är att jag har pysslat om min blomma som är en av tre jag fick av henne innan dom flyttade... då hade den typ 3 blad och såg ganska ledsen ut, men här hemma verkar den trivas... och när man har fått en blomma av en väldigt speciell vän så är man extra rädd om den! Jag hoppas ni kan komma hem och hälsa på snart... Tänk vad lustigt en del vänskaper börjar... Jag och Marina kom inte alls överrens när vi först träffades genom jobb... det var som två motpoler, men vi lärde oss att jobba runt det för det mesta... sen hände något! En händelse som fick oss att komma varanndra nära på ett sätt som nog ingen av oss räknat med... Men jag är tacksam för att jag genom den fann en vän för livet. Massor av kramar till er alla där nere!!!!

Ser du vad den har växt Marina!
Kramisar

1 kommentar:

Marina sa...

Sitter här nu med tårar i ögonen och ett sting av längtan och saknad i hjärtat....det var det finaste någon har tillägnat mig i skrift någonsin!!!! Det är en stor ära att bli uppmärksammad på det här viset och jag blir nästintill mållös...Du är en underbar människa Anna och jag skrattar ofta för mig själv när jag tänker tillbaka på vår tid på Kryddan;) Du är en härlig vän och en stöttepelare, du har varit med mig under en extremt tuff period i mitt liv och du har villkorslöst ställt upp för oss och Adelina! Jag skattar mig lycklig som har dig som vän och tackar den goda stjärnan för att vänskapen grodde fram i en annan riktning än vår relation som arbetskompisar;)