torsdag 27 januari 2011

Statt i mariestad

får besök av mig imorgon! Kan inte minnas när jag var där senast.. det ska bli såå skoj. Ut och svänga dom lurviga lite med syster yster och tjejerna..
Filip följde med zdravka hem idag... först var dom och hämtade micho på dagis och sen skulle dom gå hem... han fick med sig pengar så dom skulle handla lite semlor.. han hade dom i sin plånbok och sin röda väska.. han var sååå mallig när han gick iväg hand i hand med zdravka med sina egna pengar... en stund senare ringde jag för och kolla att allt var okej och då berättade hon att semlorna blivit munkar istället... hahaha sötisen... Gustav sitter nu och tittar lite på drömmarnas trädgård och jag har en paus... Filip kommer hem om en liten stund och jag städar undan lite under tiden!...
kramisar

Inga kommentarer: