torsdag 13 januari 2011

Kaosmannen!

Dagen har varit jättemysig! Jag kikade in på Åkes efter optikern (jag fick godkänt på mina ögon) och stod en lång stund och pratade med nisha.. det var verkligen jättetrevligt..ashoks bror jenti var oxå där oxå ashok själv förstås... Känns konstigt att veta att dom sålt och snart är åkes ett minne blott! Jag jobbade ju ändå där till och från under sju år... det har ju liksom alltid funnits där. Jaana kunde inte träffa mig då hon blivit sjuk så den fikan får vi ta en annan dag! Krya på dig vännen!

Sen var jag och hämtade mina grabbar på dagis och fick veta att ett barn hade spytt 20 cm ifrån gustav... så nu är det bara att vänta och se om han blir magsjuk han med... hoppas han klarar sig lilleman!
Varje dag här hemma är ett kaos med den lille kaosmannen som far runt som en torped och drar fram grejer snabbare än man hinner plocka undan, lägg till det klättra upp på köksbordet, dra fram damsugaren,klättra upp på tvättmaskinen, öppna alla köksskåp och slänga ut sakerna på golvet, slänga ner soffkuddarna på golvet så man kan stå på dom och klättra upp på v-rumsbordet, dra ut hela toarullen och försöka suga på toaborsten så förstår ni nog varför jag kallar honom för den lilla kaosmannen.. herregud vilken energi den ungen har... Men det är en glad liten skit som äter bättre än sin storebror.. och som har ett leende som kan smälta is!
Kramisar!

ingen ovanlig syn hemma!

Inga kommentarer: