onsdag 12 januari 2011

onsdag kväll!

Syskonkärlek

Idag efter dagis följde jenny och victor med oss hem för en lekstund... det var jättemysigt och killarna lekte och pusslade... sen plockade jag fram lite fil och flingor... och när jenny och victor gick fick jag byta på gustav... under tiden tyckte filip att han ville ha lite till så han skulle ta själv... det gick sådär.... han tömde filpaketet det som var kvar och inte allt hamnade på tallriken om jag säger så sen var det tur för flingpaketet att tömmas över alltihopa och ut på bordet.. och det var nästan nytt.... ARGHHHHHH Jag höll på att få brytet....

Nu har vi i alla fall burit upp alla julsakerna på vinden, men som vanligt hänger adventsstjärnan kvar i köket... jag glömmer alltid den så den brukar få hänga till mar nån gång innan jag får tummen ur... Nu hägrar en tv-kväll med svenska masterchef och fuskbyggarna... lite mera doodels och kanske en tallrik kantarellsoppa...

Imorgon ska jag ta bussen till mariestad och gå till optikern, men oxå passa på att ta en fika med jaana och hoppa in och säga hej på åkes!

Ha en bra kväll alla!
Kramisar

Inga kommentarer: