tisdag 11 januari 2011

Ledig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hela Förmiddagen är jag ledig....
barnen är tillbaka på dagis och ordningen efter all ledighet är äntligen återställd... Dagen skall ägnas åt ingenting, INGENTING... jag ska sitta i soffan och kolla på hem till gården, surfa och kanske ta en liten tupplur oxå innan jag skall hämta barnen på dagis igen! Imorgon ska jag vara duktig och städa...... imorgon..

Måste bara berätta oxå när vi kom till dagis idag var det flera barn som blev jätteglada av att se filip.. han blev liksom nästan låt mig vara.... men då kom hans "tjej" fram... Lilla Laura som är 2 år... -men Filip jag älskar ju dig! Då smälter man ju som mamma.....

Hoppas ni alla får en bra dag och ta det lugnt i halkan!

Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Kul med uppdatering och god fortsättning! :) Allt verkar bra med er.. Skönt att va lite ledig.. :)
Ta hand om er!!