torsdag 20 januari 2011

Popcorn och film!

Det blev en myseftermiddag med grabbarna idag... efter att på förmiddagen sprungit diverse ärenden, samt intag av lunch på stan alldelles ensam, med en tidning som sällskap(det var helt underbart och tyst *lol*) hämtade jag grabbarna, gick hem och poppade popcorn och kröp upp i soffan för Alvin och gänget 2... Herregud vad filip älskar alvin och gänget just nu... så jag har beställt en alvintröja av mormor till honom i födelsedagspresent... mormor är grym på att sticka! Gustav satt still i puffen i ca 4 minuter.... sen var han högt och lågt som vanligt... men det var 4 väldigt mysiga minuter...

Fick ett mess från syster yster idag oxå... dom har ju rest till fuerte ventura?(stavas det så?) och har det helt superbra! Solen skiner och klarblå himmel... och nää man är inte alls avis! Och en annan jag känner har precis rest till aruba i två veckor med sambo och svärföräldrar.. och det är ju inte heller nått man skulle vilja göra... Jajaja vad är en bal på slottet? Men det ser i alla fall ut som att jag och henke ska gå på fest i alla fall i februari.. Patrick Bäck på maxi ska sluta och göra Australien ett tag.. och detta ska firas... tjohooo vad jag ska svänga mina lurviga!

Nu sover alla grabbarna... och jag softar... tror nog det finns lite doodels kvar... hm det kanske vore gott!!!!




Kramisar

Inga kommentarer: