måndag 10 januari 2011

Vilken härlig dag!

Vid busshållplatsen

Idag har Gustav klarat av sitt första tandläkarbesök.... eller tandskötersketräff... och det gick så bra så..


När vi var färdiga där prommenerade vi hem till moster Lisa och alla kusinerna för en härlig stund med bus och lek.. Gustav passade på att ta en sovstund oxå.. När vi hade käkat lunch fortsatte vi hem till mormor och mer bus och lek och pannkakskalas med sylt och grädde..

5 minuter innan bussen kom för att ta oss hem så däckade båda killarna, men jag lyckades muta dom vakna när vi väl kommit på bussen med hjälp av en påse bilar och nu ligger dom och sover på riktigt... och jag tänker inte väcka dom förrens imorgon!

En sak som gjorde mig riktigt arg idag och som jag normalt inte brukar lägga så jättemycket värderingar i var att busschaffören satte sig och pratade i mobiltelefon.... utan nån handsfree... alltså tom jag som inte har nått körkort fattar att det är snorhalt ute och att man behöver full koncentration på vägen... eller har jag fel!

Nu ska jag njuta lite av lugnet innan sambon kommer hem från åland, med spännande innehåll i kassar hoppas jag...


Kramisar








1 kommentar:

Moci sa...

FIna barn du har,Anna!!
Och SÅKLART att man INTE pratar i mobilen medans man kör buss!!Idiot!
Nu tänker jag allt följa din blogg...*mohahahahaha*