lördag 29 januari 2011

Trötters tös!

Från hunk.....

Det var sååå trevligt igår! Så himla skoj att gå ut i mitt Mariestad och träffa folk jag inte sett på
länge! Men musiken på minnenas var katastrof! Bara för att det är 28 + är ju inte alla som är där dinosaurier... vi lyssnar fortfarande på NRJ och Mix Megapol... men nää det spelas samma musik som för 15 år sen zz-top, tomas ledin, bryan adams... och ska dom vara riktigt modiga så slänger dom in basic element och lite e-type! Annars har det blivit jättefint inne på statt.. Satt en lång stund och pratade med Linda W och Allie jätteskojsigt!.. Sen fick jag en sån där besvikelsestund oxå! Ni vet den där snygga killen man tyckte när man var 15 - 17 år som bara var 4-5 år äldre och sååååå cool och snygg... han var där igår... Helt förfallen... stor kulmagen och dyngrak, och kalrakat huvud... varför händer det en del killar... Killen som jag spanade in för många år sen var helt raderad... tur att man har minnet ibehåll....
Hade tur som kunde lifta hem med min lillebror och hans sambo idag som skulle till Skövde för lite shopping.. så jag var hemma vid 10:30 typ, städade undan lite käkkade mat och sen åkte vi och storhandlade... Men nu känner jag mig helt urlakad... blir nog några avsnitt av hem till gården jag missat iveckan och sen tidigt i säng...
Imorgon kommer storken med veckans matkasse... ska bli jättespännande att testa...
Trevlig lördag på er alla

...till sunk
kramisar

2 kommentarer:

Sune...the girl sa...

Jesus vilka söta barn du har Anna! Nu blir man ju lite nyfiken på vem killen är som du menar i inlägget haha. Men visst är det så att många som såg bra ut för 10 år sen ser ut som om dom blivit släpade i kattlådan idag.

Kul hade vi absolut :)

Moci sa...

Blir oxå nyfiken på VEM du menar i inlägget??Nån jag vet om tro från den gamla goa tiden??
Skulle var aroligt om vi kunde dra ihop lite "gammalt" folk från förr och gå ut!!=)