fredag 14 januari 2011

Let´s dance...

får det bli för mig ikväll... dagen har varit seg, men med lite nattsömn brukar det ju vara så... Alla grabbarna sover och jag har egentid... Henke jobbar inatt igen, men sen är han ledig i helgen.. ska bli skönt att få nån som kan ta hand om den lilla torpeden ett par timamr så man kan få undan lite!
Jag överraskade henke idag med att göra piroger till kvällsmat! Fyllda med köttfärs.. han berättade för ett tag sen att det var det hans mamma gjorde när det var typ melodifastivalen eller liknande på tv... Jag kommer inte ihåg om vi hade nått sånt speciellt, men varma mackor och sånt har väl slunkigt ner nån gång... i alla fall så blev han jätteglad, så när han sen tog med sig sopor och filip för att gå ner till affären... kom han hem med en blomma... som filip hade fått välja ut... Give some, get some...

Jag har fått en ny favoritlåt... britney spears nya... helt sjukt bra!!! Det riktigt rycker i dansfötterna... är nog dags att gå ut och svänga dom lurviga snart... Är du nyfiken och vill lyssna? Klicka på länken.... det är Hold it against me http://www.myspace.com/britney

Vad tycker ni?


Hepp nu är det dags för lite hem till gården innan lets dance...

Trevlig fredagskväll ni alla

Kramisar

Inga kommentarer: