fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag!!!!!!!

Idag ska jag dema pyttipanna på maxi! Det blir nog en skoj dag med mycket folk... lönehelg och allt...
Filip och jag sitter i soffan och tittar på gamla kort och bilder från i sommras! Jösses vad skoj det är... fast man fattar inte vart tiden har tagit vägen! Gustav ligger i sin säng och babblar och jag hoppas han somnar snart så han hinner vila en stund innan dagis! Funderar på om jag ska klippa filip innan dagis oxå... blir inspirerad när jag ser gamla bilder på när han har sin mohikan... han är ju så tuff i den! Hoppas ni får en bra fredag allihopa!
Kramisar

2 kommentarer:

Emma sa...

Tack för kommentaren på bloggen! :) Jaa nu så inspirationen infunnit sig igen.. ;)
Allt verkar bra med er!
Ska allt ta o prova på middagsstorken framöver! :) Ha en skön helg o jobba lugnt! Kram på dig!

Victoria sa...

åh jag som trodde att förra helgen var lönehelg,... ;-)