söndag 27 mars 2011

Klåfingerapa / Klätterapa

Det kan man kalla min minsta son... Idag har han lyckats med att trilla ner från toalettstolen (det gick bra) samt att när vi skulle borsta tänderna så gick det inte att få fram nån tandkräm... det visade sig att gustav lyckats med att peta ner en tops i tankrämstuben! Undrara vad den ungen gör om några år?

tandkräm med knorr
Jag har jobbat själv idag på chark, kött ost och bröd på maxi! Det var en givande dag på flera sätt... lite learning by doing då det inte fanns någon att fråga, men inga missöden i alla fall.. jag ser det som att alla erfarenheter är bra erfarenheter! Imorgon blir det jobb i ost och delikatess som gäller och det blir tidigt i säng, för 04:45 ringer klockan... dock känns det väldigt tråkigt att gå och lägga sig en söndag utan solsidan! Men jag får klara det...
Nybadad och trött ska jag nu slöa i soffan en stund med henke innan sängen kallar!
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Ha ha sicken liten buse! :) Så busig har väl aldrig storebror vart!?
Ha en skön vecka! Kram