måndag 14 mars 2011

Låååång dag!

Idag började jag kl 6 så jag har varit vaken sen 04:45 men är faktiskt piggare än vad jag trodde! Har haft en kul dag på jobbet idag! Jobbade med underbara Irene och Åsa... två fantastiska tjejer med glimten i ögat! Är så viktigt att man kan ha kul på jobbet! Stackars Irene dock! Jag frågar om allt... Vad är det? Vad betyder det? Hur gör man det? Som tur är behöver jag bara fråga om en sak en gång för hon förklarar så himlans bra!
När jag hämtat grabbarna på dagis gick vi hem och gjorde mat och det blev över så det räckte till två matlådor oxå.... sen kom henke hem och det blev bad och läggdags!  Fast nu kom filip visst upp och ville sitta med oss i soffan! Han hade sovit på dagis idag, så det kanske inte är så konstigt!
Såg att det visst är en unge i minuten på tv ikväll oxå, så det blir att plocka fram servetterna och torka glädjetårarna med!
Ha en bra kväll!
Kramisar!

Inga kommentarer: