torsdag 3 mars 2011

Från noll till 100

Äntligen har jag hittat en liten stund över för att kunna blogga! Det som började som ett extra pass på maxi i måndags slutar med en sexdagarsvecka på maxi! Jag hade tor-fre inbokad på jobb, men fick alltså 4 dagar extra! Underbart... Jag trivs så sjukt bra.. ett härligt gäng människor att jobba med och massor av energi får jag med mig hem... det är dock en tuff vecka med långa dagar tur att henke slutar fem och barnen inte behöver vara så länge på dagis! Men på söndag är jag ledig i alla fall och då ska vi hitta på nått skoj, med barnen... åka och bada eller till lek och buslandet... får se vad filip vill göra!  Känns så himla bra att man vet att man har världens bästa dagis och personalen på detsamma är helt underbar!

massor av
kramisar!

Inga kommentarer: