söndag 13 mars 2011

Sååååå sjukt trött!

Känns som jag inte sovit en blund inatt och ändå fick jag sovmorgon till halv 9! Vet inte om det är ovanan att jobba som gjort sig påmind eller om det ligger en förkylning i kroppen som vill ut! Hoppas på det första! Imorgon börjar jag kl 6 så det blir att gå upp tidigt!  Henkes tur att lämna på dagis! Jag har flera pass i veckan då jag bla ska stå i maxiköket och bjuda på mat! Sånt gillar jag.... tycker det är såååå kul att jag får göra så mycket olika grejer... ena dan är verkligen inte den andra lik! Det har varit en skön söndag i alla fall som avslutades med pizza hos familjen hadzic... nu hägrar solsidan och sedan sängen! Natti natti
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Kikar in här oftare än vad jag lämnar kommentarer.. Ska bättra mig.. ;) Vad kul att du fått så mkt jobb på Maxi o att du trivs! :) Har du fått vikariat?
Hoppas du håller dig kry! Kramkram