torsdag 17 mars 2011

Gahhhhh!

Vilken natt!!!!! Gustav vaknade kl 10 och vägrade somna förrens kl 1... han skrek så fort jag försökte lägga honom igen... så jag satt med honom tills han nästan somnade och gick då in och la honom och det var som en trampolin i sängen så började han om igen.... Tillslut så skrek han av ilska så han spydde... så jag fick gå in och väcka henke som fick sätta sig med honom medans jag bäddade rent i sängen! Som tur va så började henke inte förrens 8 idag, så när barnen vaknade kl 7 gick han snällt upp och tog dom så jag fick sova en stund till! Nu har jag precis lagt gustav för att sova middag innan det bär av till dagis och jag ska iväg och jobba! Imoegon ska filip firas på dagis då min stora kille fyller 4 år på lördag! Och istället för att bjuda på glass så bjuder vi på frukt! Jag brukar köpa lite roliga frukter som färsk annanas och melon, mango, kiwi och andra spännande frukter som dom inte äter varje dag och det brukar vara jätteuppskattat både av barn och personal! Denna gång har jag köpt små russinpaket oxå....
Hepp dags att börja klä på sig och göra sig redo för dagens utmaningar!
Ha en bra dag!
Kramisar!

1 kommentar:

Sune...the girl sa...

Förståndigt att du köper frukt! Det är det inte många som tänker på..men som du skriver..det finns så mycket annat än dom vanliga frukterna och klart det är spännande att äta för barnen :) Grattis till 4-åringen!