måndag 21 mars 2011

Kan man sova samtitigt som man läser?

Iså fall har jag gjort det idag!... Jösses vad tröttheten bara kom som en stor fet käftasmäll...  Jag satte mig med grabbarna i gustavs rum när jag hämtat från dagis... sen gjorde jag pannkakor och sen skulle vi läsa lite igen... helt plötsligt känner jag att jag har svårt att hålla ögonen öppna... men jag hör mig själv läsa.... så jag läste visst ut boken och sen kom... - Vill ni ha glass med maränger....? Och starkt kaffe till mamma... det gick att klara av em på det! Tack du underbara sockerkick! Nu är jag precis nyduschad och ska strax slappa en sväng vid tv:n... Och jag är så sjukt glad idag... Jag har fått höra så roliga nyheter om en vän! Grattis min älskade vän! Du vet vem du är!
Imorgon är det jobb 6-14
kramisar!

Inga kommentarer: