lördag 5 mars 2011

Lördag kväll

Det blir aldrig som man tänkt sig! Något sen från jobbet hoppade jag in på sigges och köpte en jättepåse med lördagsgodis som jag lovat Filip. Väl hemma blev Filip jätteglad och vi hade en jättemysig stund vid tv:n med godis och mora träsk.. sen var tanken att jag skulle krypa ner i badet med mina två små gossar efter som Henke ligger och vilar.. men Gustav tyckte det var bättre att bajsa på badrummsmattan trampa i det och hinna runt halva lägenheten innan jag fick tag i honom. Så det var bara att slänga grabbarna i badet, medans jag fick ställa mig och skura golv och ta hand om tvätt. Jag hann i Alla fall få Gustav i säng innan melodifestivalen. Filip tittar på mora träsk i sitt rum... nepp nu ska jag ta en macka till och sen ska Filip i säng.
Kramisar

Inga kommentarer: