onsdag 23 mars 2011

Grey´s Anatomi..... tjohooo

Ännu en dag till ända snart! Idag har vi varit på maxi och handlat och busat med Jonas... alltså Filip inte jag! ;o) Sen var vi in en sväng på hm oxå för att kika efter klänningen jag sett på tv, men det fanns bara en kvar i fel strl... och det gjorde verkligen inget.. för fy vad besviken jag blev...det fanns inte ett rätt på den, färgen var helt annorlunda och nää det var inget för mig!
Väl hemma gjorde jag en jättelasagne till middag ( filip älskar det) och efter det satt vi i några timmar i gustavs rum och busade och lekte med duplolego innan henke kom hem!
Jag håller oxå på att testa att göra bananchips! Henke ska försöka dra ner på godis och dricka och sånt på veckorna och jag vet inte vem det är värst för... honom eller mig! Jag är ju sveriges största godisråtta och har ju turen just nu att inte behöva tänka på vad jag stoppar i mig! Och det är ju inte så snällt att sitta och moffa på kvällen när henke inte får äta! Men svårt är det!... så jag försöker hitta allternativ till honom så jag kan fortsätta äta! Därav hemmagjorda bananchips. Lovar att berätta hur dom blev!
Nu blir det kvälls mys och inväntan av grey´s.... I Love onsdagar....
Kramisar

Inga kommentarer: