torsdag 10 mars 2011

Karin Kluddra!

Ska jag heta när jag ska ansiktsmåla på maxi på lördag! Har varit där på förmiddagen för att hämta lite papper jag glömde igår samt att fixa skyltar tills på lördag! det ska bli så sjukt kul! Har oxå svängt förbi tygaffären för att införskaffa lite tyll så jag kan fixa till min outfit inför lördag!Jag kan ju inte göra något halvdant! Ska det vara så ska det vara ordentligt! (bilder utlovas!) Snart kommer henke hem på lunch och sen ska jag hämta barnen och tebax till maxi för att hämta ett paket som kommit! Ska oxå köpa lite popcorn eftersom jag lovat filip att vi ska ha lite mys här i em! Och kanske ska han ha hit en kompis!
Kramisar

2 kommentarer:

Unknown sa...

Då ses vi! Jag jobbar 7-17.15 på lördag. Lunch?

Anna sa...

Jag har ingen! Jobbar bara 12-16! En annan dag! Jag kan kanske komma in nån dag när jag är ledig! Kram