lördag 26 mars 2011

Förlåt att jag inte uppdaterade igår, men jag jobbade 10 - 20:30 0ch var inte hemma strax före 21 så det var bara hem och i säng och upp imorse och började jobba kl 7! Men det har varit en skojig dag idag! Jag har jobbat med Jonas och Daniel och vi har riktigt skoj ihop! Imorgon jobbar jag 7-16... Henke och barnen mötte upp när jag slutade idag och vi handlade lite mat! Efter det bar det av till BR-leksaker för att inhandla ett stycke RÖD GRÄVMASKIN som vi lovat Filip. Han har varit nappfri en hel vecka idag! Bra jobat mammas älskade unge! Han gick raka vägen fram och hämtade den och sa -mamma får jag ta med den hem? Jaa det får du! Sen skulle gustav oxå få köpa sig något då han har en massa presentkort där... Och han var helt bestämd... han skulle ha en fiffi-docka som pratade när man tryckte den på magen... men när vi väl satte oss i bilen ville han inte ha den mera... har frågat flera gånger ikväll när vi kom hem, men hepp vill inte ha den! Tur att vi inte öppnade den utan kan byta in den imorgon. Ungar!
Väl hemma åt vi lite the och mackor med världens godaste bredbara leverpastej som vi fått i delikatessen... gräddpastej... den var så sjukt god... sen blev det bad för killarna och tv.mys och godis! Strax ska dom sova båda två och jag ska ha lite egentid... so long
Filip har byggt ett garage under sängen till sina grävmaskiner och traktorer
 
Det var den röda till höger i bild som inhandlades i dag!
mmmm godi mamma godi
Filip myser i soffan med sitt lördagsgodis!


Kramisar

Inga kommentarer: